Jak využít sílu reklamy v sezóně? Vhodnými produkty, které si zákazníci oblíbí

Jaké zvolit reklamní položky, které lidé často potřebují a jsou vždy oblíbenými dárkovými předměty? Klíčem je najít ten správný produkt pro vaše publikum. Stačí přijít na ojedinělý nápad a odlišit se od konkurence.

Přemýšlejte a jistě na něco přijdete

Jako tomu bylo u jedné nejmenované cestovní společnosti. Za rezervaci letu obdrželi zákazníci cestovní tašku. Je tedy potřeba najít něco, co vaši potenciální zákazníci využijí. I kdyby to ze začátku s vaším rozpočtem nebylo úplně růžové, i propisky s potiskem jsou dobrým startem. Je to prospěšná věc, kterou využije každý.

Zvažte také sezónně vhodné produkty

Rozdávání věcí v létě jako jsou sluneční brýle, vějíře, sklenice na pití, deky nebo piknikové tašky na nejrůznějších akcí se vyplatí. Lidé si vás totiž jednoduše zapamatují a budou se k vám rádi vracet. Touto strategií pokračujte také na podzim, v zimě a na jaře. V chladnějších dnech lidé uvítají např. hrnek. Mohou si do něj přichystat svůj lahodný nápoj a příjemně se zahřát. Neurazí ani nástěnné kalendáře, plánovat člověk bude pořád.

Vtiskněte předmětům logo vaší firmy

K těmto předmětům je nutné připojit vaše logo, aby zákazníci nezapomněli jméno společnosti. Trička jsou skvělou možností, jak vytvořit „chodící billboardy“. Jednou z nejdůležitějších otázek, které je třeba vzít v úvahu při marketingu s oděvy je, zda to lidé budou chtít skutečně nosit.

Pokud si sami odpovíte, že ne, je to zřejmě škoda peněz. Trička potenciálních zákazníků skončí ve skříni a určitě pro vás nebudou tak efektivní reklamou, jak jste se domnívali.

Vždy toho objednávejte trochu více, abyste maximalizovali hodnotu. Někdy za více, utratíte méně, i kdyby měla být zdarma doprava nebo cena za ks.

Vymyslet se dají také dárky, které budou darovány v nějaký sváteční den. Prázdniny jsou ideálním časem na posílení vaší značky položkami, o kterých jste možná v jiných kampaních neuvažovali. Mohou to být např. i originální roušky s potiskem.